אושרית סוויסה- ליצירת קשר: 052-9402286

מאמנת כושר אישית

מאמנת כושר אישית

היי נעים להכיר ♡ אני אושרית סוויסה ואני מאמנת כושר אישית שגורמת למתאמנות ומתאמנים לכבוש את היעדים שלהם!

האימונים הם אימונים אישיים או זוגיים ומתקיימים בחדר הכושר בראשון לציון או בחדר הכושר בתל אביב. 

אזורים נוספים שאני מאמנת בהם באימונים אישיים עד הבית: חולון, בת ים, נס ציונה, באר יעקב, רחובות והסביבה הקרובה. 

בנוסף צוות מאמני הכושר שלנו נמצא באזורים- פתח תקווה, ראש העין, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, רמת גן, גבעתיים, תל אביב, יהוד, קרית אונו ואור יהודה.

בעבר לא יכלתי לסמוך על הכושר שלי בכלל… כאשר בשיא שקלתי כמעט 90 קילוגרמים ומשם עברתי דרך ארוכה באמצעות כושר ותזונה נכונה והגעתי עד לרמה של תחרות פיטנס. למדתי בבי"ס למקצועות הספורט בקורס מאמנים והמשכתי ללמוד ולהעשיר את הידע שלי והיום אני עוזרת למתאמנות ומתאמנים להגיע בעצמם למטרה שהם יגדירו.

האימונים שלי ושל הצוות הם אימוני כוח- שמכוונים לעליה במסת השריר וירידה באחוזי השומן. בנוסף תקבלו משימת אירובי שתוכלו לבצע מעבר לאימונים האישיים. השילוב של אימוני כוח, עם אירובי ותזונה נותנים תוצאה של גוף חטוב, כל אחד לפי המטרה האישית שלו. תגדירו את היעד ואני אכוון אתכם אליו!

עוד שאלות? לחצו על הכפתור ליצירת קשר, השאירו פרטים או שלחו וואטסאפ למספר 052-9402286 ואחזור אליכם!

לפני ואחרי

איך לרדת במשקל? מתאמנת של אושרית סוויסה
שלושה חודשים
דוגמא לירידה באחוזי השומן מתאמנת של אושרית סוויסה
חמישה חודשים
ארבעה חודשים

היי נעים להכיר ♡

היי נעים להכיר ♡ אני אושרית סוויסה ואני מאמנת כושר אישית שגורמת למתאמנות ומתאמנים להוציא מעצמם את הגרסה הכי טובה שלהם! מבחינתי הכל אפשרי! כל דבר שתרצו להשיג בכושר וחיטוב הגוף הוא אפשרי! ראיתי מתאמנות עושות שינוי מטורף מהקצה אל הקצה מבחינת משקל, אחוזי שומן ועיצוב הגוף ולכן, לא משנה לי באיזו נקודה את נמצאת היום, אני יודעת שנוכל להגיע יחד לנקודה שאליה תרצי להגיע וזה יותר פשוט ממה שאת חושבת!

איך אני כמאמנת כושר אישית יכולה לעזור לך?

באמצעות אימונים אישיים בחדר הכושר שבו אני מאמנת בעיר ראשון לציון, בנוסף יש לי מקום בלו"ז לכמות מצומצמת של מתאמנות גם בערים רחובות ונס ציונה.
אם את או אתה גרים בשאר המיקומים בארץ- פתח תקווה, יהוד, קרית אונו, חולון, בת ים, רמת גן, תל אביב, ירושלים והרצליה אז מצויין! יש לי מאמנת כושר אישית או מאמן כושר אישי שיוכלו להגיע אליכם בכל אחד מהאזורים האלו.
איך זה עובד- קובעים עם מאמנת הכושר לאימון אישי פעמיים בשבוע בימים קבועים שיעזרו לך לשמור על שגרת האימונים. באימון האישי עובדים על כל שרירי הגוף ושמים את הדגש על עליה במסת השריר. בנוסף לאימונים את מקבלת שתי משימות אירוביות להשלים בזמנך הפנוי. בתחילת התהליך את בודקת משקל והיקפי גוף ואחת לכל שבועיים את עוקבת אחרי השינוי, בתוספת של תזונה נכונה אפשר לכבוש כל יעד!
כדי לדעת האם מאמני הכושר שעובדים בשיתוף פעולה איתי יכולים להגיע אליך לאימון כושר אישי, תרשמי לי הודעה ואחזור אליך לשיחה יותר אישית 🙂

איך אני מצליחה לעזור למתאמנות בהשגת היעד שלהן?

אני יודעת שבתחום הכושר קיימות המון גישות והמתאמנת הממוצעת לפעמים הולכת לאיבוד מרוב גישות מגוונות. הדרך שלי היא דרך שהוכיחה את עצמה שוב ושוב- אני מאמנת באמצעות אימוני כוח ושמה את הדגש על עליה במסת השריר תוך התייחסות לקלוריות לפי המטרה- עליה בשריר או ירידה באחוזי השומן או שניהם.
אני אומנם מאמנת כושר אישית היום ולא ניתן כבר לזהות אך האמת היא שירדתי בעצמי מעל 30 קילוגרמים אחרי שמאז ומתמיד הייתי מתמודדת עם עליות וירידות במשקל ללא יציבות. הייתי מנסה עוד דיאטה שהייתה עוזרת לי קצת לרדת במשקל אך הייתה משאירה אותי רעבה ולא מסוגלת להתמיד. נרשמתי לחדרי כושר ולא הצלחתי להתמיד כי לא באמת ראיתי תוצאות משמעותיות. אבל הנחישות והרצון להצליח ולהיות "רזה" הובילו אותי לקרוא ספרים ולקרוא מחקרים על כושר ובהמשך גם ללמוד בקורס מאמני כושר ולגלות שלהיות רזה זה ממש לא מה שאני רוצה, אני רוצה להיות חטובה!
אז אחרי שהגעתי בעצמי לתוצאות שרציתי והתמודדתי בעצמי עם אותם הקשיים של איזון מבחינת משקל אני יודעת להבין את הקושי טוב יותר ממי שלא חווה אותו מעולם. אני יודעת להגיד היום שאם הדגש הוא רק על המשקל- מאבדים מסת שריר בדרך והגוף נראה לא מוצק כמו שהיינו רוצות. אני יודעת שלהגיד שלהתאמן באירובי שעה או שעתיים כל יום זה בזבוז של זמן כשאפשר להתאמן 45 דקות באימון כוח, פעמיים או שלוש בשבוע. אני יודעת שלאכול מזון בריא- זה לא אומר שאת גם מצליחה ליצור גרעון בקלוריות ולעודד את הגוף לפרק תאי שומן. ואני יודעת שחיטוב זו לא מילה מקבילה לרעב ואפשר גם להיות בחיטוב וגם להיות שבעה ועם המון אנרגיות!
זו הדרך שלי. להפוך את התהליך הזה של חיטוב וירידה במשקל לשפוי, מלא אנרגיות, כיף – משהו שיכול להחזיק שנים קדימה!

כמה פעמים בשבוע צריך להתאמן עם מאמנת כושר אישית?

הכי מומלץ להתאמן פעמיים בשבוע! כדי שזה יהיה ישים ונוח לביצוע זה האידיאל מבחינתי: אימוני כושר אישיים פעמיים בשבוע, משימת אירובי פעמיים בשבוע ושילוב של תזונה מתאימה למתאמנות.
ניתן להתאמן גם שלוש פעמים למי שמעוניינת להתקדם בקצב יותר מהיר.
באימונים האישיים שלי עובדים על שרירי הגוף באימון כוח, בתרגילים כמו סקוואט, דדליפט, לאנג'ים, לחיצות כתפיים, משיכה לגב ועוד. כאשר אנחנו מתחילות מרמת הכושר שבה את נמצאת עכשיו ומתקדמות לאט לאט לתרגילים ברמה יותר גבוהה ועם משקולות במשקל כבד יותר.

האם משקולות יעשו אותך שרירית?

לא תאמיני כמה השאלה הזו נפוצה. כמעט כל מתאמנת חדשה שמתחילה להתאמן אצלי באימוני כושר אישיים שואלת אותי האם האימונים והמשקולות יגרמו לגוף שלה להפוך לשרירי.

כדי להבין את התשובה אני אספר עליי-

לפני יותר מ- 8 שנים התחלתי להתאמן בחדר הכושר אחרי שירדתי במשקל והייתי בערך ב70 קילוגרמים אך הגוף? לא היה חטוב בכלל.

זה היה עוד לפני שלמדתי להיות מאמנת כושר אישית. האמת שהייתי ממש חלשה כי המשקולות המקסימליות שיכלתי להרים בחדר הכושר היו במשקל של 2 קילוגרמים ובכל המכשירים הייתי בוחרת את הפלטה הראשונה.

עברו כמה שנים מאז, ירדתי עוד במשקל ועברתי תקופות של מסה לעליה במסת השריר. היום אני עובדת עם משקלים יותר כבדים פי 5 מאז ועדיין- אני לא שרירית וגם לא אהיה. יש לי פה ושם חיטוב ורואים שרירים אבל אלו שרירים עדינים של אישה ובכל אופן- זה גם עניין של טעם. רוב המתאמנות שיצא לי לשוחח איתן על הנושא אמרו שלדעתן אני לא "שרירית" והיו מתחלפות איתי בכיף.

למעשה נשים מפתחות מסת שריר שונה מזו של הגברים. המסה בתאי השריר היא צפופה יותר כאשר אישה מתחזקת לעומת מסה של גבר שמתפזרת להיפרטרופיה בקלות יותר. אז נכון יש נשים שריריות אך אם נבדוק זאת, רובן משתמשות או השתמשו בחומרים כדי להגיע למסת שריר כזו. ואלו שלא- זה עניין של מבנה גוף מאוד ספציפי ששמו אנדומורף והנטייה שלו היא לבנות מסת שריר במהירות. כדי לדעת מהו מבנה הגוף שלך נצטרך להיפגש במסגרת של אימון ניסיון אז אני מזמינה אותך להשאיר לי הודעה, אני אחזור אליך ונקבע 🙂

מה כן מומלץ לאישה במבנה גוף שנוטה לפתח מסת שריר במהירות?

להעלות משקלי עבודה עד גבול מסוים ולא מעבר. לעבוד באימון על יותר חזרות, 15 עד 20 חזרות, ופחות משקלים כבדים. להוסיף אימוני אירובי קצרים בדופק גבוה שיתרמו להעלאת קצב חילוף החומרים כגון: ריצה קצרה, קפיצה בחבל, עליה במדרגות, תרגילי דופק גבוה ועוד. בנוסף יש לשלב תזונה מתאימה שמורכבת מיותר שומן ופחות פחמימה.

חשוב להדגיש כי רוב הנשים אינן נוטות לפתח מסת שריר במהירות ואם את חוששת מלהיראות "שרירית" אך את עושה את זה בליווי של מאמנת כושר אישית ומקצועית, היא תדאג להעביר אותך דרך מבלי שזה יקרה והתוצאה תהיה גוף חטוב ונשי.

איך מתחילים להתאמן עם מאמנת כושר אישית?

אז לפני שמתחילים, קודם בוחרים מאמנת כושר אישית עם ניסיון והצלחות בתחום. הבסיס להצלחה בכל דבר, הוא ללכת בדרך שמוכחת כמוצלחת. אם 90 אחוז מהמתאמנות שהגיעו אליי לאימונים אישיים הצליחו לראות תוצאות משמעותיות רוב הסיכויים שגם את תצליחי.
כדי להגיע להצלחה זה צריך להיות הדדי! אם תגיעי לאימונים, תתמידי, תשקיעי ותשמרי על התזונה אנחנו מצפות לראות שיפור מעולה! אז אחרי שבחרת והחלטת שאת רצינית ובעניין, הכנת את המיינד לתהליך ואת ממש רוצה כבר להתחיל. כל מה שנשאר לך לעשות זה להשאיר לי פניה ואני אחזור אליך! בשיחה שלנו תספרי לי מהיכן את בארץ- אם את מהאזורים שלי ונשאר לי מקום בלו"ז אשמח לאמן אותך באימונים אישיים ואם את מאזורים אחרים בארץ- אשמח לצוות לך מאמנת כושר אישית אלופה שתכוון אותך לכבוש את היעד שלך ולהגשים חלום!
באהבה!

אושרית סוויסה
מאמנת כושר אישית עם ניסיון של 7 שנים
מעבירה אימונים אישיים וזוגיים ותוכניות כושר אונליין
ירדה מעל ל35 קילוגרמים והתחרתה במיס פיטנס
מנהלת צוות מאמני כושר אישיים בפריסה ארצית.

יש למלא שם וטלפון ואני אחזור אליכם

אל דאגה אני חוזרת ממש מהר :)

דילוג לתוכן