מאמנת כושר אישית בגבעתיים

מאמנת כושר אישית בגבעתיים? זו לגמרי אני! אם בא לא להשיג את היעד שלך, לרדת עד 5 קילו בחודש ולחטב את הגוף לרמה מהממת, הגעת למקום הנכון!!

בתור מאמנת כושר אישית בגבעתיים שואלים אותי מה הדבר הכי חשוב כדי להגיע למטרה אני כמובן עונה שאין אחד וזה שילוב בין שניים, ידע והתמדה. אם יש לכם את הידע הטוב ביותר ותשתמשו בו רק לשבוע אחד, האם זה יעזור לכם להגיע למטרה? כנראה שלא! ואם תתמידו בתוכנית לא אפקטיבית אפילו במשך שנה ברצף מבלי לזגזג בכלל?! זה פשוט לא יכול לתת תוצאות מעצם חוסר הידע בנושא.

כשהמטרה היא לרדת במשקל או לרדת באחוזי השומן, נדרש גרעון בקלוריות ואם אין אותו, זה לא משנה כמה זמן תתמידו. כשהמטרה היא לפתח מסת שריר נדרשים מספר דברים שמצריכים ידע כמו טכניקה נכונה, עליה פרוגרסיבית במשקלי העבודה, עודף קלורי ממקורות טובים ומנוחה. ללא אלו, התמדה לא תעזור כאן.

למי שלא מכיר, אושרית סוויסה קרסו מאמנת כושר אישית בגבעתיים 🙂

אני מאמנת כושר משנת 2016 ויש לי אופי שגורם לי להתעקש על כל המתאמנים שלי עד שיצליחו. חוויתי זאת בעצמי כשירדתי מעל ל-30 קילו ואני יודעת שכושר ובריאות משנים את החיים. אני שמחה לעזור היום לאחרים לכבוש את היעד שלהם! אני מאמנת כושר אישית בגבעתיים, מאמנת בחדר הכושר בעיר וגם בחדר הכושר בעיר נוספת באזור המרכז, מוזמנים להציץ באתר ולראות מיקומים. גם תוכנית כושר אונליין מבלי לצאת מהבית זה שירות שאני יכולה לעזור בו. זה מתאים למי שגר רחוק ולא יכול להגיע לגבעתיים.

כמה שטויות אני קוראת ברשת, כמה שיטות "מיוחדות" ומשונות שכל מיני מנטורים ללא הסמכה ממציאים כי זה נראה ונשמע טוב. זה אולי סופר מפתה להתחיל איזה "שיטה" שעדיין לא הגענו אליה והיא תפתור את כל הבעיות בחיים בנושא כושר ותזונה. מי שמחפש פתרונות מהירים וקיצורי דרך יגלה שזה פשוט לא עובד ולמעשה, הדרך הקצרה ביותר להגיע ליעד היא להיצמד למדע ולשלב אימון כוח ואימון אירובי עם תזונה מתאימה.

מאמנת כושר אישית ברמת גן וגבעתיים

בתור מאמנת כושר אישית בגבעתיים, איך אני יכולה לעזור לך?

אני מאמנת בחדר הכושר בעיר גבעתיים באימונים אישיים. בדרך כלל, מתאמנות מגיעות לאימון כושר אישי בתדירות של פעמיים בשבוע כאשר האימון הוא אימון כוח. המתחילות מקבלות תרגילים שמלווים במשקולות הכי בסיסיות כמו 2 קילוגרמים ומי שמגיעה עם רקע בכושר מקבלת ממני משקולות בהתאם כמו 7, 8 ו-9 קילוגרמים במשקולות חופשיות. כל אחת ומה שמתאים לה.

בתחילת כל תהליך אנחנו בודקות משקל, היקפים ותמונות כאשר הסיבה היא די פשוטה. דעי איפה את נמצאת ולאן את מעוניינת להגיע. אחת הטעויות של מתאמנים היא פשוט להתחיל להתאמן מבלי למצוא את נקודת ההתחלה שלהם. אם בעוד שבוע את מצליחה לרדת קילו במשקל, את חושבת שתשימי לב? מניסיון שלי, הרוב לא מבחינות בכך!! אבל זה כן חשוב לנו לדעת שירדת קילו בשבוע או שירדת 3.5 בחודש. זה חשוב מבחינה מנטלית בעיקר כדי שתוכלי לקבל המון מוטיבציה להמשיך באותה הדרך.

מהו המיקום שלי כמאמנת כושר אישית בגבעתיים?

כמו שכתבתי אני מאמנת כושר אישית בחדר הכושר בגבעתיים כשהוא ממוקם ממש קרוב לגבול רמת גן באזור המסחרי. חדר הכושר הוא די גדול ומאפשר לנו למצוא את הפינה השקטה בה אני יכולה לאמן. אני מכירה את החשש של המתאמנת המתחילה שנכנסת לחדר הכושר בפעם הראשונה ושואלת אם עצמה איזו חוויה עומדת בפניה! מניסיון שלי המתאמנות הכי נהנות באימון שלי והאווירה היא מאוד חברית וקלילה מצד אחד כאשר אנחנו עם יד על הדופק ומכוונות למטרה מהצד השני.

בחדר הכושר יש ממש הכל, משקולות חופשיות שמאפשרות לבצע תרגילים בעמידה או על ספסל, מוטות עם משקל המאפשרים להגיע לתרגילים מורכבים יותר כמו סקוואט, סטיף דד ליפט, דדליפט מהריצפה והיפ טרסט וכמובן מכשירים שניתן להיעזר בהם במידת הצורך.

מאמנת כושר אישית ברמת גן וגבעתיים

מה לגבי תזונה? כדי להגיע לתוצאות צריך להפסיק לאכול?

שנים שאני מאמנת כושר אישית וזה כל כך ברור שכדי לראות הבדל על הגוף צריך לשלב כושר עם תזונה מתאימה. מבחינת מזון אני תמיד מעודדת לאכול מזון בריא יותר ולנסות לשים את המזונות הלא בריאים בצד כי אני מאמינה שבריאות היא מטרה שחשובה לכולם, אבל כמובן שאנחנו מאוד ממוקדים במטרות חיטוב, כמו ירידה באחוזי השומן וזה ממש לא אומר שצריך להפסיק לאכול או לוותר לגמרי על מה שאוהבים.

 

מבחינתי מאמנת כושר אישית צריכה לשמש דוגמא ואני באופן אישי אוכלת אפילו לא מעט. הבחירה שלי היא מזונות שמכילים יותר חלבון ותורמים לתחושת השובע, עם המון ירקות מכל הסוגים, קצת פירות, פחמימות מורכבות בכמות מוגבלת ושומנים בריאים כמו אבוקדו (אין על אבוקדו נכון?!), אגוזים, שקדים, זיתים ושומשום. המודעות למזון בריא יותר גורמת לנו להרגיש תחושת שובע, להיות יציבים יותר באכילה ומורידה את החשקים באופן משמעותי. נושא המידתיות הוא חשוב לא פחות! אם נאכל חתיכת עוגה פעם בשבועיים או סופגנייה בחנוכה ונשמור על התפריט הבריא והמדוד קלורית ב-90 אחוז מהזמן, באמת שאנחנו בדרך הנכונה.

 

מאמנת כושר אישית ברמת גן וגבעתיים

אז אחרי שרצית להכיר מאמנת כושר אישית בגבעתיים, מה השלב הבא?

או במילים אחרות איך מתחילים תהליך?! בכנות, אני יכולה לעזור לכל אחת מכל נקודה ובכל משקל להגיע ליעד שלה. אני מכירה את המחקרים בנושא כושר ויודעת מה עובד ומה לא. אני כן חושבת שמי שמגיעה אליי צריכה להיות במאה אחוז מבחינת שיתוף הפעולה שזה אומר להגיד מה היא חושבת ולשתף עם אילו קשיים היא מתמודדת, כי לכל קושי יש פתרון ולי כמאמנת יש המון פתרונות לתת.

אני הכי מזמינה אותך להתחיל עם אימון ניסיון! אין דרך טובה יותר להכיר אותי מלהיפגש ולהתחיל אימון אחד ביחד. אל דאגה מי שנמצאת ברמה המתחילה תקבל ממני תרגילים בהתאם שאינם קשים מדי אך מהצד שני מורגשים היטב 🙂

אחד המשפטים היפים שקראתי לאחרונה היו "הצלחה משולה לאדם המשיט ספינה ומעוניין להגיע ליעד. הים יכול להזיז אותו לכיוונים שונים כל הזמן אך במקום להיסחף מה שהוא צריך לעשות זה בסך הכל לתקן את ההגה ולהחזיר את עצמו לכיוון הנכון, פעם אחר פעם."

יעד של חיטוב הוא אפשרי וגם לא כזה קשה להשגה. עם ההכוונה שלי והתיקונים הקטנים שתעשי אפשר להגיע לתוצאות הכי מטורפות ולשמור עליהן לטווח ארוך של שנים קדימה!

באהבה רבה!

אושרית סוויסה קרסו,

מאמנת כושר אישית בגבעתיים ובערים נוספות

מאמנת בתוכנית כושר אונליין ובאימונים אישיים בקבוצות קטנות.

 

זה הצעד הראשון בדרך אל המטרה שלך!

תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן